22
LIS

Umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych

Sprawdź swoje umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych!

Umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych

Najczęściej na temat pracy z przyszłym pracodawcą rozmawia się przez telefon. Rozmowy te będą ważyły o Twoim przyjęciu do nowej pracy, jak i wiele mówiły o Twoich umiejętnościach komunikacyjnych. Nie czekaj dłużej, sprawdź swoje umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych!
 

Wydawać się może, że prowadzenie rozmowy telefonicznej to czynność nie nastręczająca większych kłopotów. Często przecież rozmawiamy przez telefon. Ale czy potrafimy się kontrolować w trakcie kontaktów telefonicznych?

Proponujemy rodzaj psychozabawy. Chodzi w niej o samokontrolę. Osiągnięte wyniki mogą Ci pomóc w prowadzeniu ważnych rozmów zawodowych. Mogą też Ciebie upewnić, że postępujesz słusznie lub wskazać główne błędy, które popełniasz podczas rozmowy telefonicznej.

Posłuży do tego niniejszy sprawdzian umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych. Spróbuj go rozwiązać.

Przewidywany czas wykonania: 10 minut
Liczba pytań: 22
Data dodania testu: 22 listopada 2009
  1. Grażyna Sołtysińska, Elżbieta Żywiec-Dąbrowska, Moja przyszła praca. Materiały metodyczne do pracy z uczniami szkół zawodowych. Publikacja finansowana przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu, Warszawa 2001.

Test został opracowany w oparciu o powyższe publikacje i został zakwalifikowany do profesjonalnych testów zawodowych. Zespół Testy zawodowe - psychologia pracy rekomenduje Tobie szczególnie ten test, gdyż przeprowadzona analiza będzie poparta doświadczeniem i wiedzą powyższych autorów publikacji.

 

Nie ma dobrych i złych odpowiedzi. Każde stwierdzenie przeanalizuj tak, jak Ty je odbierasz. Wybierz te, z którymi się zgadzasz i zatwierdź formularz testu.

Tematyka / pokrewne tagi

Strona korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką cookie.

Ukryj